Villa Ängelsbäck

Födelsedagen- en riktig överraskning!

Kategori: Life


Lördagsmorgonen började kl.8, då kom hela pysseljuntan med frukostbuffé och skönsång! Snacka om att bli bortskämd :) Riktigt lyxigt!!


Vid lunchtid var vi på "kollerunda" borta i huset... och då kom den långväga överraskningen! Vännerna från huvudstaden och smålandsskogar :) Där bjöds det på grillad korv och tårta såklart!



När kvällen närmade sig så dukades långborden fram. Sambon hade planerat en rejäl överraskningsfest med hela familjen, vänner och grannar. Och det bästa av allt är att vi kunde ha festen i vårt nya hus.

När vi påbörjade projektet i våras, så har det hela tiden funnits en önskan om att få komma in i huset till min födelsedag. När vi hittade rätt entreprenör så skrevs projektavslutet till 1:e mars, men de har verkligen jobbat på och försökt att kanske hinna till i lördags ändå.

Men nu fick jag ju fira in min 30-årsdag här i alla fall, även om jag fick gå och lägga mig på annan plats efteråt :)


Det blev en lång kväll och natt med mycket mat, dryck och tårta. En bättre födelsedag kan man inte få! Tack allihopa!


Tack Carl-Fredrik, du e bäst!

Kram Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: