Villa Ängelsbäck

En söt favorit

Kategori: Inredning

Vi välkomnar våren med en ny rosa skål från Pip! Kanske det går att locka fram solen med vårpynt?

Nästan syn att fylla den med go'saker, för då ser man inte mönstret på insidan :)

Skålen införskaffades i söndags, när jag gick där i mitt lilla lyckorus på väg till kassan krockar jag nästan med Maria Montazami, så förvånad man bli över sin klumpighet och förvirring! Men attans vilken lång kvinna (tycker jag som är nästan tre tollar hög, moahaha)

//Sandra

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ha, var hände detta? Vill ju veta var man ska hänga på ledig tid för att få en chans att bli bundis med Montazami:-)/FruBea

    2012-03-20 | 19:41:25
    Bloggadress: http://frubeasfinaste.blogspot.com
  • Villa Ängelsbäck säger:



    Då är mitt tips Kök & Form på Väla. Men det gäller ju att ha koll på när hon finns i Sverige ;)



    //S

    2012-03-22 | 13:45:02

Kommentera inlägget här: