Villa Ängelsbäck

Spännande inslag

Kategori: Inredning


Vi fick den här fina boken för ett tag sedan. Jag hittar hur mycket roliga saker som helst i den och känner mig snart redo att släpa in halva skogen i vårt hus! Kanon med med en mamma som har lite känsla för ens tokiga ideer! :)

Vi tjuvstartade redan för några månader sedan, då vi tog in fina boke pinnar och stockar för torkning. Tanken var och är att det ska bli gardinstänger till sovrummet och en tamburmajor till hallen. Ett något bökigt projekt för pysseljuntan, så det får bli ett sidanav projekt! Tycker själv det ska bli spännande att få se det färdiga resultatet!

Jag tror jag hittat rätt inspiration och ska bara hitta tiden, sen sätter vi igång!



Kommentarer

  • FruBea säger:

    Va roligt. Måste få bläddra i boken någon gång! Räknas bokbläddring som ett junteprojekt:-)?

    2012-05-14 | 22:43:49
    Bloggadress: http://frubeasfinaste.blogspot.com
  • Knaada säger:

    Den där pysseljuntan önskar jag att jag kunde vara en del av, det låter ju grymt mysigt :)



    Och boken har jag hört fler som rekommenderar så den måste jag nog ta och klicka hem på momangen.



    Lycka till med ditt pinnprojekt!

    2012-05-15 | 16:09:53
    Bloggadress: http://knaada.com
  • Sandra - Ärlagården säger:

    Åh! Så fint här har blivit på bloggen! Spännande bok - alltid roligt att göra egna saker till hemmet. :)

    Kram

    2012-05-19 | 17:32:42

Kommentera inlägget här: