Villa Ängelsbäck

Andra advent

Kategori: Garage

Hej på er!

Visst är det lite svårt att hitta julstämningen!? Jag tycker inte alls att jag hittar stämningen, så jag har bara lyckats få fram några enstaka julstakar. Men visst, det är kanske inte lika roligt iår heller eftersom man i tankarna redan håller på att flytta.

Jag tänkte visa er vad som hänt i huset. Alla innerväggar har kommit upp. De är klädda med både spån och gips, så nu kan man verkligen få känslan om rummens storlek. I veckan började de även lägga in de spårade spånskivorna för golvvärmen.

Plåtslagarna har påbörjat inramningen av balkongen, som jag nämde i ett tidigare inlägg. Det är ingen billig historia, men det blir förbaskat bra och snyggt. Syn att de inte använder "rätt" klammer i bandtäckningen bara ;)

Hoppas ni får en mysig söndag!

Kram Sandra


Kommentarer

  • Sandra - Ärlagården säger:

    Ser nog att ni har fått upp en ljusstake i det nya huset oxå - lyser upp fint i mörkret ner till oss! :)

    2011-12-05 | 10:50:25
    Bloggadress: http://sandrafritzon.blogg.se/
  • Anonym säger:

    jo, en liten ljusstake får vi ju ha i huset, det blir bara ett spökhus annars :)



    Jag hoppades på att ni kanske skulle tycka att det ser lite trevligt ut :)

    2011-12-05 | 15:47:47

Kommentera inlägget här: