Villa Ängelsbäck

Känner ni Gollum?

Kategori: Life


Man vänjer sig vid tanken på att ha en lila "gollum varelse" klättrande på väggen.

Spänningen var stor på kvällens dragning i konstlotteriet, när mitt nummer drogs blev man ju väldigt nyfiken... I listan stod det Flossil,Lila i komposit!? Jodå vad som väntade där var nog allt mellan himmel och jord, tankarna flög åt alla håll... Ja lite fundersamt första intryck, där låg han. Den lila grodmannen! Jag såg nog väldigt skeptisk ut, många var nyfikna, många var imponerade. Men jag gillar honom, jag tror nog att han passar bra in i vårt hem, lättare att placera än en tavla, som jag inte fått fundera på i typ 3 år. (Vilket är min betänketid på sådanna "ingrepp" på väggen) Alltså ganska svårt med andra ord.

Han kommer trivas bra i Ängelsbäck! Han har nog redan fått en plats ;)

Go' kväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: